...::: AUDI-MANIA FAN KLUB :::... Strona Główna ...::: AUDI-MANIA FAN KLUB :::...
Strona miłośników marki AUDI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MarekAn
18 Październik 2006, 23:41
2.3E...na gazie chodzi dobrze a na benzynie przerywa
Autor Wiadomość
Smyku 
Tankujący


Model: A6 TDI AAT
Rok prod: 1995
Pojemność: 2.5
Moc: 115
Kolor: bordowy
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: OPOLE
Wysłany: 30 Październik 2005, 23:12   2.3E...na gazie chodzi dobrze a na benzynie przerywa

witam...mam problem z 2.3E...na gazie chodzi bez zarzutu...a na benzynie przerywa w zakresie 1tys-3tys...przerywa jakby jeden baniak...myslelem ze to swiece ale to nei to...kopułka i kable ok...co to moze byc??pomocy...moze coś z labda??
 
 
 
Tum 
- Wspomógł AFK -



Model: Audi 80 B3
Rok prod: 1991
Pojemność: 1,6
Moc: 70
Kolor: Granatowy
Zasilanie: benzynka+LPG
numer rejestracyjny: WE 75XXX
Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:00   

wg. mnie:
Sonda Lambda
Czunik temp. cieczy chłodzącej.

Wystarczy sprawdzić na komputerze. Ale jeśli ci przerywa między 1 a 3 tys. obr. to chyba czujnik. A jak wciśniesz gaz do dechy to prześpiesza od razu czy najpierw się muli a potem ciągnie jak by miał turbo dziurę? :)
_________________
Moja galeria. Oceniaj surowo. Nie krępuj się. Tylko szczery komentarz się liczy. :)
Co jakiś czas nowa dostawa.
http://www.audimania.eu/f...php?user_id=352

Więcej na http://tomekpecz.fotosik.pl :)

P.S. Nowe zdjecia w prywatnej galerii :)
 
  mój status
 
Smyku 
Tankujący


Model: A6 TDI AAT
Rok prod: 1995
Pojemność: 2.5
Moc: 115
Kolor: bordowy
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: OPOLE
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:06   

tak dokladnie to...jak mu depne to przerywa...powoli się wkreca na obroty...i powyzej 3tys jest ok...jak jest na niegu to wlasnie ma taka dziure na takich obrotach...pomocy...szlag mnie trafia...
_________________
()()()() - Lord of the RING
 
 
 
Tum 
- Wspomógł AFK -



Model: Audi 80 B3
Rok prod: 1991
Pojemność: 1,6
Moc: 70
Kolor: Granatowy
Zasilanie: benzynka+LPG
numer rejestracyjny: WE 75XXX
Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:12   

To raczej czujnik. Radze pojechać gdzieś podłączyć się pod komputer i bedzie wiadomo kto winny. :) . Ta impreza chyba dużo nie kosztuję. Mam podobny problem, w szkole muszę się podłaczyć po kompa i bedzie wiadomo. Mamy KTS`a Boshowskiego. Nawet działa bo kolega BMW podłaczał. :) .

P.S. wiecie gdzie jest gniazdo diagnostyczne :) , tego nie wiem :P . Chyba pod maską nie ma.
 
  mój status
 
Smyku 
Tankujący


Model: A6 TDI AAT
Rok prod: 1995
Pojemność: 2.5
Moc: 115
Kolor: bordowy
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: OPOLE
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:16   

a gdzie jest ten czujnik i co to za czujnik wogole??
_________________
()()()() - Lord of the RING
 
 
 
Tum 
- Wspomógł AFK -



Model: Audi 80 B3
Rok prod: 1991
Pojemność: 1,6
Moc: 70
Kolor: Granatowy
Zasilanie: benzynka+LPG
numer rejestracyjny: WE 75XXX
Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:24   

Sa dwa: Jeden od kontrolki na desce rozdzielczej a drugi do kompuetera.

Więcej: http://www.audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=1028

A pali ci jakieś duże ilości paliwa?
 
  mój status
 
derykuu 
Nowy



Model: 80
Rok prod: 90
Pojemność: 20
Moc: 115
Kolor: zielony
numer rejestracyjny: wzy61hg
Wiek: 30
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: wiskitki
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:36   

przydałby bsie jakis dobry stabilizator obrotow
_________________
pozdrowienia dla wszystkich ojców dyrektorów. Tadeusz jestem z tobą!!
 
 
 
Tum 
- Wspomógł AFK -



Model: Audi 80 B3
Rok prod: 1991
Pojemność: 1,6
Moc: 70
Kolor: Granatowy
Zasilanie: benzynka+LPG
numer rejestracyjny: WE 75XXX
Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:37   

Dotyczy silników z pełnym wtryskiem (choć może nie tylko).
Jeżeli ktoś zauważył w swojej audicy problemy typu:
- Mocno czarny, suchy nalot na rurze wydechowej
- ¦wiece z takim samym nalotem
- Auto "nie bierze" oleju !!!
- Dość silne dymienie z rury (jak przy nieźle wysłużonym dieslu) przy gazowaniu
- Spalanie w mieście wyraźnie wzrosło
- Przyspieszenie następuje przy głębokim wciśnięciu gazu i często ze zwłoką !!!
- Auto stało się mułowate
- Zimny silnik trzęsie i pracuje nie równo !!!

Przyczyna jest bardzo prosta. Nie jest to źle ustawiony zapłon, nie dogrzany silnik itp. (choć kumulacja usterek nie jest wykluczona). Przyczyną jest czujnik temperatury, który odczyty przekazuje do komputera sterującego wtryskiem. Znajduje się on na kadłubie w górnej części gdzie wchodzi rura prowadząca od chłodnicy. Z zasadzie są tam dwa czujniki jeden wskazanie kieruje na zegar (ten górny), a po przeciwnej stronie jest czujnik który nas interesuje. Jego styki plastykowe powinny być koloru białego (tak jest na pewno w Audi niebieskie mają ople - instalacje BOSCHa). Po wymianiepowyższe objawy przejdą natychmiast, tzn. wydech jeszcze będzie się przedmuchiwał z zalegającego syfu. Jeżeli cokolwiek innego było robione z silnikiem kiedy czujnik był uszkodzony polecam jego ponowną regulację (dawkowanie paliwa, zapłon, obroty itp.).
_________________
Moja galeria. Oceniaj surowo. Nie krępuj się. Tylko szczery komentarz się liczy. :)
Co jakiś czas nowa dostawa.
http://www.audimania.eu/f...php?user_id=352

Więcej na http://tomekpecz.fotosik.pl :)

P.S. Nowe zdjecia w prywatnej galerii :)
 
  mój status
 
derykuu 
Nowy



Model: 80
Rok prod: 90
Pojemność: 20
Moc: 115
Kolor: zielony
numer rejestracyjny: wzy61hg
Wiek: 30
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: wiskitki
Wysłany: 31 Październik 2005, 12:53   

czyli co u mnie to samo? dzisiaj rano spawałem se tłumik bo się porwal iteresujace wrazenie taka jazda z sportowym wydechem ale tam zerklem i tak bylo hjak mowisz czarno sucho
_________________
pozdrowienia dla wszystkich ojców dyrektorów. Tadeusz jestem z tobą!!
 
 
 
Smyku 
Tankujący


Model: A6 TDI AAT
Rok prod: 1995
Pojemność: 2.5
Moc: 115
Kolor: bordowy
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: OPOLE
Wysłany: 31 Październik 2005, 15:29   

Tum napisał/a:
Dotyczy silników z pełnym wtryskiem (choć może nie tylko).
Jeżeli ktoś zauważył w swojej audicy problemy typu:
- Mocno czarny, suchy nalot na rurze wydechowej
- ¦wiece z takim samym nalotem
- Auto "nie bierze" oleju !!!
- Dość silne dymienie z rury (jak przy nieźle wysłużonym dieslu) przy gazowaniu
- Spalanie w mieście wyraźnie wzrosło
- Przyspieszenie następuje przy głębokim wciśnięciu gazu i często ze zwłoką !!!
- Auto stało się mułowate
- Zimny silnik trzęsie i pracuje nie równo !!!

Przyczyna jest bardzo prosta. Nie jest to źle ustawiony zapłon, nie dogrzany silnik itp. (choć kumulacja usterek nie jest wykluczona). Przyczyną jest czujnik temperatury, który odczyty przekazuje do komputera sterującego wtryskiem. Znajduje się on na kadłubie w górnej części gdzie wchodzi rura prowadząca od chłodnicy. Z zasadzie są tam dwa czujniki jeden wskazanie kieruje na zegar (ten górny), a po przeciwnej stronie jest czujnik który nas interesuje. Jego styki plastykowe powinny być koloru białego (tak jest na pewno w Audi niebieskie mają ople - instalacje BOSCHa). Po wymianiepowyższe objawy przejdą natychmiast, tzn. wydech jeszcze będzie się przedmuchiwał z zalegającego syfu. Jeżeli cokolwiek innego było robione z silnikiem kiedy czujnik był uszkodzony polecam jego ponowną regulację (dawkowanie paliwa, zapłon, obroty itp.).


[ Dodano: Pon Paź 31, 2005 2:30 pm ]
niebardzo wiem gdzie ten czujnik jest??
 
 
 
Wojtek m 
Nowy



Model: 100 c4
Rok prod: 91
Pojemność: 2,3
Moc: 136
Wiek: 37
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Listopad 2005, 20:55   Re: 2.3E...na gazie chodzi dobrze a na benzynie przerywa

Smyku napisał/a:
witam...mam problem z 2.3E...na gazie chodzi bez zarzutu...a na benzynie przerywa w zakresie 1tys-3tys...przerywa jakby jeden baniak...myslelem ze to swiece ale to nei to...kopułka i kable ok...co to moze byc??pomocy...moze coś z labda??


Cześć
A ja zapytam inaczej. Czy miałeś już strzał na gazie? Bo jeżeli tak to tutaj masz "drobne" wskazówki. Przeczytaj mój post w tym wątku... a wiele może się wyjaśnić.

http://www.audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=271

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa
 
 
 
Smyku 
Tankujący


Model: A6 TDI AAT
Rok prod: 1995
Pojemność: 2.5
Moc: 115
Kolor: bordowy
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: OPOLE
Wysłany: 4 Listopad 2005, 12:44   

tak miałem a czemu pytasz?

[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 10:52 pm ]
Panowie...nie mohe znalezc tego czujnika..czy moze mi ktos powiedziec dokladniej gdzie on jest??chcialbym go w cholere wymienic bo mnie szlag trafia juz z taka jazda...pomocy.... :x
_________________
()()()() - Lord of the RING
 
 
 
wopaluch 
Nowy


Rok prod: 1992
Pojemność: 2.0
Moc: 115
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 1
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12 Styczeń 2006, 22:21   Dzięki Tum

Dzięki Twoim radom (chodziło o czujnik w Audi) moje auto przestało przerywać i spędzać mi sen z powiek. Żaden rzeźnik z Przemyśla, ani komputer, nie wykazał tego problemu. Dopiero po przeczytaniu Twojego posta, wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej i wszystko jest ok! Wielkie dzięki. Wiesław
 
 
 
JAAG 
Admin
(][__\=OOOO=/__][)



Model: chwilowo bezzzz
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 35 razy
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lut 2005
Posty: 2379
Skąd: a z Gliwic
  Wysłany: 13 Styczeń 2006, 11:24   Re: Dzięki Tum

wopaluch napisał/a:
Dzięki Twoim radom (chodziło o czujnik w Audi) moje auto przestało przerywać i spędzać mi sen z powiek. Żaden rzeźnik z Przemyśla, ani komputer, nie wykazał tego problemu. Dopiero po przeczytaniu Twojego posta, wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej i wszystko jest ok! Wielkie dzięki. Wiesław



no to daj mu + -> kliknij mu pomógł :D
_________________
Gość - pozdrawiam Cię, JAAG
(][__\===OOOO===/__][)
_________________
Jesteś nowy na forum ? pierwsze kroki Audi-Maniaka w Fan Klubie
- zajrzyj tutaj ->
http://www.audimania.eu/f...pic.php?p=19364

Wpłaty, opłaty, datki i zakupy
- zajrzyj tutaj ->
http://www.audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=2041
 
  mój status
 
Tum 
- Wspomógł AFK -



Model: Audi 80 B3
Rok prod: 1991
Pojemność: 1,6
Moc: 70
Kolor: Granatowy
Zasilanie: benzynka+LPG
numer rejestracyjny: WE 75XXX
Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Styczeń 2006, 15:45   

wopaluch, bardzo mi miło. Ciesze się, ze moje rady się przydały :)
_________________
Moja galeria. Oceniaj surowo. Nie krępuj się. Tylko szczery komentarz się liczy. :)
Co jakiś czas nowa dostawa.
http://www.audimania.eu/f...php?user_id=352

Więcej na http://tomekpecz.fotosik.pl :)

P.S. Nowe zdjecia w prywatnej galerii :)
 
  mój status
 
damianfym 
- Wspomógł AFK -
Audimaniak;-)



Model: Bmw seria 6
Rok prod: 2006
Pojemność: 3.0
Moc: 275
Kolor: Black Black
Zasilanie: benzyna
numer rejestracyjny: El-xxxxx
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 919
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Wrzesień 2008, 18:41   

Hmm.. ma m ten sam problem auto na gazie chodzi idealnie,a na benzynie od 1 do 3tys przerywał, niechodzi równo, szarpie,dusi się czy to moze byc wina tego czujnika temperatury??
_________________

Szukam fajnej, zgrabnej, ładnej dziewczyny, ktora ma stacje benzynową!

http://www.youtube.com/watch?v=5w9sW2VC0P0
 
  mój status
 
bloku 
- Wspomógł AFK -



Model: Skoda Fabia Style
Rok prod: 2008
Pojemność: 1,4
Moc: 102
Zasilanie: benzyna
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 57
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 5 Październik 2008, 23:32   

Chciałbym się podłączyć pdo temat. Silnik AAR 2,3E - problem polega na tym że wiem napewno iż czujnik 3/4 pinowy jest trafiony. Drugi czujnik, tu własnie jest zagadka - czy to ten który znajduje się po drugiej stronie silnika? Od strony kabiny przymocowany przy srubie pokrywy zaworów?

Problem u mnie jest taki iż...LPG bajeczka a na benzynie ni hu hu... Przepływka sprawdzona, lambda też, równiez pewna kostka przychodzaca z boku KE-Jeta (dodam iż to seria III). Sprawdząłem filtr paliwa - tam jest paliwo...pompka tez działa... Jak sprawdzić co jest nie tak i jak to uleczyć - dodam iż nie moge się też pod kompa podłaczyć (widzi sterownik ale nei może się pod niego podpiąć i Bosch i VAG...widzi tylko ABS :( )
_________________
Były:
Audi 80 B2a`85
Audi 80 B4 `94
Audi 80 B2a GTE `86
Audi 80 B2 LS`79 - Krótki filmik
Audi Coupe B2`85 - Krótki filmik
Audi 100 Limo C4 2,3 (AAR 133KM) 1993


TERAZ ZBIERAM NA UrQuattro
 
 
 
Pasiak 
maniak co nigdy nie zasypia :)


Model: 90
Pojemność: 2309
Moc: 137
Kolor: srebrny
Zasilanie: benzyna
numer rejestracyjny: SL*****
Zaproszone osoby: 15
Pomógł: 83 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 2791
Skąd: Ziemia Święta
Wysłany: 6 Październik 2008, 18:35   

ja tez mam podobny problem tylko,że u mnie dodatkowo zegar (sprawny 100%) pokazuje temp o 10 st. mniejsza niz powiniem, załączam fotki , bo koles od którego kupowałem mówił mi,ze coś tam kombinował tzn. jakos inaczej założył ten czujnik który odpowiada za zegar w desce i podpioł go kablem z tym pierwszym.... nie wiem za bardzo o co chodzi.... :neutral:
_________________
było:
Audi 100 C3 2,0 D
Pomagam tylko na forum
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM

Piszę poprawnie po polsku
.
  mój status
 
bloku 
- Wspomógł AFK -



Model: Skoda Fabia Style
Rok prod: 2008
Pojemność: 1,4
Moc: 102
Zasilanie: benzyna
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 57
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 6 Październik 2008, 19:06   

U mnie własnie tego czujnika nie widzę. Fakt że mój to silnik AAR ale myślę że powienien mieć takowy czujnik. Jest tylko ten co u Ciebie jest poniżej widoczny (3/4 pinowy)... Czyżby u mnie czegoś brakowało?
_________________
Były:
Audi 80 B2a`85
Audi 80 B4 `94
Audi 80 B2a GTE `86
Audi 80 B2 LS`79 - Krótki filmik
Audi Coupe B2`85 - Krótki filmik
Audi 100 Limo C4 2,3 (AAR 133KM) 1993


TERAZ ZBIERAM NA UrQuattro
 
 
 
Pasiak 
maniak co nigdy nie zasypia :)


Model: 90
Pojemność: 2309
Moc: 137
Kolor: srebrny
Zasilanie: benzyna
numer rejestracyjny: SL*****
Zaproszone osoby: 15
Pomógł: 83 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 2791
Skąd: Ziemia Święta
Wysłany: 6 Październik 2008, 19:50   

ja to nie wiem w ogóle o co chodzi z tymi czujnikami.... i czy w ogóle sa dobrze podłączone...

[ Dodano: 6 Październik 2008, 20:05 ]
http://moto.allegro.pl/it..._90_b3_200.html


czy to o to chodzi??

[ Dodano: 6 Październik 2008, 20:09 ]
http://moto.allegro.pl/it...0_b4_coupe.html

czy może to , bo sam już nie wiem.... :neutral:
_________________
było:
Audi 100 C3 2,0 D
Pomagam tylko na forum
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM

Piszę poprawnie po polsku
.
  mój status
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Wpłać 1% podatku na Stowarzyszenie "NADZIEJA" KRS: 0000023551